Jun. 30, 2013

Hejhej! Nu har jag sjukt ont i fötterna haha. Dagen började med att jag och asta gick till skolan själva och vi hittade äntligen! Igår kväll gick vi vilse så vår värdpappa fick hämta oss, det var lite pinsamt. Igår gjorde vi massa lekar och spelade fotboll mot EF, vi vann hehe. I morse så gjorde vi lekar igen haha det var väldigt kul faktiskt och vädret var jättefint! Efter det så var det shopping på schemat, hur najs är det inte med shopping på schemat? Så vi gick och shoppade i nästan 6 timmar och jag köpte jättemycket och är sjukt nöjd! Jag visar allt i en video när jag är hemma ;)
På kvällen gick jag och Asta in till stan och mötte upp lite folk och åt på subway och sen var vi på stranden och några badade haha. Nu är vi hemma och ska snart sova, puss!


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Vilka fina bilder ser ut som du var i södra Europa
PoK
Pappa

Svar: haha tack pappa! Kramis
None None

2013-07-02 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0