London imorgon 🇬🇧

Hejsan! Jag Àr sÄ trött, de senaste dagarna har vi knappt varit lediga sÄ jag har inte haft tid att ladda upp bilder eller blogga sÄ mycket. Men iaf idag sÄ Äkte vi tidigt pÄ morgonen till en stad som heter Newquay den lÄg ungefÀr 2 timmar hÀrifrÄn och bussen var vÀrldens sÀmsta. Det var sjukt varmt och sÀtena var helt raka. Inte sÄ trevligt haha. Efter den hemsk bussresan sÄ gick vi till en vÀldigt fin strand, det var nog set klaraste havet jag har sÀtt hittills. Vi var ocksÄ pÄ ett akvarium som var ganska kul, det ingick i explorer pass. Vi hann inte vara dÀr sÄ lÀnge eftersom resan dit var lÄng men det var skönt att ha en sista dag pÄ stranden. VÄr vÀrdmamma sa att denna sommaren var den varamste pÄ 7 Är...7 Är! Fatta vilken tur vi har haft med vÀdret, jag Àr vÀldigt tacksam över det.

Nu har jag och Asta packat allt och stÀdat vÄrt rum som var kaos. Imorgon Äker vi ju till London i tre dagar och sen hem. Jag Àr jÀttetaggad för London men det Àr synd att vi ska lÀmna Torquay, jag Àlskar verkligen allt hÀr. Men samtidigt ska det bli skönt att komma hem till sin egen sÀng, alla mina vÀnner, min pojkvÀn, min familj osv. Jag har faktiskt lite hemlÀngtan nu. Men det Àr det roligaste jag har gjort. Nu mÄste jag dock sova, vi ska upp 6 imorgon...ha det bÀst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0