Frågor & Svar

Fråga: Hejsan, jag ska på språkresa till England nästa år och jag vet inte hur mycket pengar jag ska ta med mig, men hur mycket hade du med dig? Är 7000 lagom?

 

Svar: Hejsan, åh va kul att du ska på språkresa till England, du kommer inte att ångra dig! Ska du till Torquay också? Jag hade med mig 5000 från början och behövde ungefär 1000kr till Paris, till mat, shopping och transport sen i Torquay så shoppade jag lite för mycket så jag slösade upp pengarna som var kvar ganska snabbt (alltså 4000kr). Så mina föräldrar fick sätta in mer pengar så totalt blev det 7000kr i fick pengar och det var lagom. Men jag shoppade och åt som sagt mycket, så om du är inställd på shopping så blir nog lagom. I London är det också mycket shopping och då behöver du också pengar. Sen, både i Torquay och London så kan man betala för olika aktiviteter som kostar mellan 7-26 pund, det beror på lite. Men det är också en sak man får tänka på. Om det är något mer är det bara att skriva. Hoppas du är nöjd med svaret och att du får en skitbra resa! :)

Victoria's Secret i London

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0