Bara 79 dagar kvar nu...

 - Hej! Jag heter Amie och är 15 år och jag har skapat denna bloggen där jag kommer att skriva om allt som händer innan resan, under resan och även efter resan. Hoppas ni gillar den! -
 
Om exakt 79 dagar så åker jag och min bästavän Asta till Torquay i England i tre veckor på språkresa. Ord kan inte beskriva hur taggad jag är, det kommer bli så himla roligt och inte nog med att vi ska till Torquay vi ska även till London och Paris! Det är helt sjukt och jag kan inte sluta le när jag tänker på det. 
 
Allt började i höstas både jag och Asta hade sätt reklam för språkresor i en massa tidningar och vi lyckades övertala våra föräldrar att följa med oss på sts mötet för att få lite mer information. Då trodde jag faktiskt inte att jag skulle få åka pga att det kostar mycket osv men det fick jag, mina föräldrar tyckte att det var en bra idé och att jag skulle lära mig engelska bättre osv så i oktober bokade jag resan till Torquay. Jag kan inte riktigt fatta det än, jag kommer nog inte fatta det förrän vi sitter i flygplanet på väg dit. Vi kommer ha så jäkla roligt, shoppa sååå mycket, träffa massa folk från olika länder och ha det jättenajs helt enkelt. JAG ÄR SÅ TAGGAD!
 

Kommentarer
Postat av: Q.

Jag drar också iväg i sommar på språkresa. Det skall bli så kul!

Svar: Gud va kul! Då ses vi där :)
None None

2013-04-11 @ 01:24:11
URL: http://ngo.webblogg.se
Postat av: Q.

RE: Nä. Åker till bournemouth hehe :)

Svar: Jaha haha :/
None None

2013-04-11 @ 16:55:55
URL: http://ngo.webblogg.se
Postat av: corinne

hej jag ska också åka till Torquay i sommar !! vilket datum åker du !! :D

Svar: Åh va kul! Jag åker den 24/6 via Paris, dudå? :D
None None

2013-05-10 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0