Kan tiden gå liiiite snabbare, tack

Hejsan! Jag känner verkligen att det börjar närma sig. Jag har fått kontakt med ännu fler goa tjejer som ska åka och de är hur roliga somhelst! Jag har också läst en massa om resan på my page och det tillkommer fler kostnader i Paris, vilket jag tyckte var dåligt att de inte sa det tidigare men aja, det är värt det! Jag har också börjat planera outfits lite smått hehe, jag kan inte låta bli! Jag har lite panik, hur ska jag få med mig allt? Jag får pressa ner allt haha.
 
Sommar värmen har också kommit till Sverige! Helgen har varit underbar och har legat på stranden det mesta av tiden. Hoppas dock att det regnar här när jag är i Torquay hihi. Jag vill bara fortsätta blogga men har inget mer att skriva om nu haha, så jag antar att vi hörs snart, puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0