Snart så är det dax!

Hejhej! Ligger just nu i min säng och försöker sova men det går ju sådär haha. Om ett par timmar kommer Asta och hennes mamma hit och så åker vi till flygplatsen. Knappt lönt att sova typ. Men det är bara helt sjukt. Jag finner knappt ord. Jag ska äntligen åka efter 8 månaders längtan. Herregud.

Igår så var Asta och hennes familj här och vi pratade lite om resan och planerade osv. Det skulle kommit upp ett inlägg igår men det funkade tydligen inte.

Idag har jag då packat och köpt det sista som jag behövde. Jag har haft hur lång tid som helst på mig men gör såklart allt sista dagen haha. Jag landar i Paris vid 10-11 ungefär och sen blir det sightseeing. Jag vet inte om jag kommer att ha tillgång till internet när jag är där men om jag har det kommer jag att blogga!

Nu får jag nog lägga ifrån mig mobilen och försöka sova lite. SNART SÅ ÅKER JAG, TAGGAD TILL TUSEN. Ha det bra puss!

Våran present till värdfamiljen haha


Kommentarer
Postat av: isabella

ha det hur bra som helst!

Svar: Tack så mycket!
None None

2013-06-26 @ 21:30:40
URL: http://blackfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0