Hippie

Hejsan! Jag och Asta kom hem för en stund sen och vi håller på att fixa oss inför vårt sista STS party och vi har temat hippie. Vi var inne i en billig affär och köpte lite accesoarer tills ikväll tidigare idag och vi ska dansa sååå mycket. Jag kommer vara så trött ikväll haha. Idag så hade vi först lektioner på morgonen och vi hade prov, det var faktiskt ganska svårt men det gick helt okej. Sen så hade vi en lång lunch rast och så hann vi även åka till Paignton beach en stund. Det var inte lika varmt idag som det har varit resten av tiden, det blåste ganska mycket idag. Vi har också betalat för de aktiviteter som vi vill göra i London. Det var mycket att välja mellan så det var lite svårt men tillslut så bestämde jag mig för två saker som ni får veta senare. Men nu har jag lite brottom, hoppas ni har det bra där hemma, saknar er alla!


Smygtitt


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha det så kul de sista dagarna:)

2013-07-11 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0