Avslutningsfest

Hej på er! Igår kväll var nog en av de roligaste kvällarna här. Vi hade som sagt vårt sista disco igår och temat var hippie. Alla i våran grupp hade ett hippie band så det var ju kul att alla gick in för det. Alla dansade också hela kvällen tillsammans och när låten "sommartider" kom så stod alla vi svenskar i en ring och dansade, till och med de som inte brukar dansa. Det var verkligen en jättelyckad kväll trots att det hände lite drama innan.

Idag hade vi lite lekar i skolan på morgonen och sen fick vi våra diplom och typ "betyg". Sen så körde vi bowling och jag fick en strike. Efter det gick vi in till stan och shoppade en sista gång rejält innan vi ska åka, jag fick med mig lite saker men mest godis till London haha. Nu så är vi hemma och ska börja fixa oss till vår avslutningsfest som vi ska ha ikväll. Lite sorgligt men det är inte slut än så jag ska inte deppa, vi ska fan till London snart! Hoppas ni har det bra, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0