Om mig

11 fakta om mig för er som vill lära känna mig lite bättre haha:
 
♥ Jag älskar serierkollar på en massa och några av mina favoriter är; how i met your mother, gossip girl & pretty little liars
 
♥ Jag spelar fotboll i ett lag som heter Vapnö
 
♥ Jag hatar att förlora och vill ha rätt för det mesta hehe
 
♥ Coca cola är mitt liv
 
♥ Alla som känner mig vet att jag är sykiskt tjock, jag älskar mat
 
♥ Idol är nog världens bästa program
 
♥ Jag fotar allt & alla, mina vänner blir ibland lite trötta på mig...
 
♥ Jag är så ovig att det är sorgligt
 
♥ Jag älskar att resa men gör det inte så ofta tyvärr
 
♥ Shopping, musik och mina vänner är något av det bästa som finns
 
♥ Jag älskar disney filmer hihi

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej har du kik? :) Hade varit kul att prata innan vi åker :)

2013-04-27 @ 18:42:01
URL: http://aamandasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0