Mail från STS

Hejsan! Igår (tror jag) så fick jag ett mail om lite info från STS och blev ännu mer taggad. I mailet stod det lite om att det snart skulle vara informations möten, men tyvärr inget i Halmstad så jag ska antagligen anmäla mig till ett av online mötena istället. Det stod också att vi i slutet av april kommer att få vår egen inloggning till My page, så det ska bli kul. Det är ju inte så många dagar kvar nu, det är bara halva april, maj och sen juni och sen åker vi, omg hihi. Ska verkligen försöka uppdatera så mycket som möjligt och om ni har frågor, vad som helst så kommentera! Blir bara jätteglad! 
 
Och om någon är intresserad av ett länkbyte eller har förslag på vad man kan skriva om så kommentera hihi, puss! ♥
 
bild från förra sommaren, saknar det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heeeej asså jag har letat runt överallt efter folk som ska till torquay i sommar, precis som jag :D var ifrån åker du? :)

Svar: Hej! Haha vad bra att du hittade mig då ;) Jag flyger från Göteborg men jag flyger via Paris så åker den 24/6 :)
None None

2013-04-12 @ 22:36:10
URL: http://aamandasvensson.blogg.se
Postat av: Amanda

Fy va kul! :D jag åker också över Paris 24/6 från Göteborg! :)

Svar: Ofta! Fan va kul, då ses vi där :D Är du taggad? hihi
None None

2013-04-13 @ 09:58:27
URL: http://aamandasvensson.blogg.se
Postat av: Amanda

Läste era tidigare kommentarer, åker på samma resa :) vill du göra länkbyte?

Svar: Va kul! Visst :)
None None

2013-04-15 @ 16:18:29
URL: http://sommarenitorquay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0