Jag är tillbaka!

Hejsan! Först vill jag bara säga attt jag hoppas att ni har haft en bra jul och en bra start på 2014! Är väldigt avundsjuk på alla er som bara lääängtar ihjäl er till i sommar då ni ska åka iväg på språkresa, åh.
 
Jag har varit väldigt oaktiv här ett tag nu och det är bara för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Om ni har några förslag vad jag skulle kunna skriva om, något ni vill läsa eller undrar, om jag ska göra ett videoinlägg eller något liknande så skriv en kommentar! 
 
Jag har fått en del frågor som jag hade tänkt att svara på nu men först skulle jag vilja tacka för alla fina kommentarer som jag har fått! Blir jätteglad när ni skriver att min blogg har hjälpt er och att ni tycker om den, tacktacktack! Därför tänkte jag att jag skulle ta tag i bloggen nu! :)
 
 
De här två frågorna får jag väldigt ofta så här har ni svaret!
 
Åldern
Jag får fortfarande många frågor om åldern på de som åker på språkresan, så nu hoppas jag att jag är tydlig. Det är säkert olika från år till år men när jag var iväg förra året så var de allra flesta lika gamla som jag var, alltså 15 år. Alla var mellan 14-17 år men somsagt så var kanske 80% av alla där 15 år. 
 
Mitt bankkort
Sen så har också några undrat om mitt bankkort problem. När jag var i england så fungerade inte alltid mitt kort när jag skulle handla på affärer som tex Top Shop och River Island, och det var ju ganska pinsamt att stå där i kassan och ska betala och så funkar inte kortet. Jag ringde hem till min mamma flera gånger och jag vet ärligt inte varför det krånglade så mycket men det löste sig i alla fall tillslut och jag tog ut pengar för säkerhets skull.
 
Jag har Nordea som bank och har ett ungdoms kort och då finns det en spärr på 1500 kronor varannan veckan som man får ta ut och handla för sammanlagt. Det visste inte jag så jag fick panik och trodde att mina pengar var slut, vilket de inte var det var bara en spärr. Så ett tips är att kolla upp det innan ni åker och ta bort den så slipper ni massa onödiga samtal hem till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0