Jag är så glad

Hejsan!
Hoppas ni har haft det bra och att många utav er har bokat språkresor till nästa år. Ni kommer inte att ångra er det lovat jag! Jag kommer ju dock inte att få åka till Torquay igen men jag ska till Stockholm på lördag för reunion party! Det är så sjukt att jag ska få träffa alla dessa underbara människor igen, har saknar de så. Jag kommer att uppdatera i bussen påväg dit och under reunion partyt om jag inte har för kul ;) Så håll utkik! Jag ska drömma om Torquay nu, godnatt ❤



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har en fråga.
Kan man tvätta kläder hos värdfamiljen eller måste man ha med sig kläder som räcker för tre veckor dit? Älskar shopping o tre veckors kläder skulle ta upp större delen av min resväska..i värsta fall får man väll packa lätt.
Verkar förresten någon på din språkresa inte ha varit nöjd med sin värdfamilj?

2013-10-12 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0