Mail till min värdfamilj

Hejsan! För ett tag sen så bestämde jag mig för att skriva ett mail till min värdmamma så jag skrev och skickade det men mailadressen stämde inte. Så då fick jag maila till sts men de visste inte heller den rätta. Så igår skickade jag ett kort sms till henne och bad henne ge mig rätt adress så nu har jag mailat och väntar på svar!

Jag måste ju erkänna att nerverna börjar komma lite nu när det snart är dags. Jag ska snart flyga iväg i tre veckor till ett helt främmande land. Tänk att det var drygt 8 månader sen jag och Asta bokade resan och nu är det snart dags. Man tror att det kommer ta jättelång tid men det går faktiskt riktigt snabbt. Det känns bara så overkligt att vi äntligen ska åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0