Sista kvällen

Hejhej! Kom hem för ett tag sen, och jag kommer vara så död imorgon. Hela dagen har vi spenderat på stranden och det var den varmaste dagen hitills. Jag tror att det var upp mot 30 grader och solen stekte verkligen, helt sjukt. Men jag ska inte klaga, vi hade en väldigt bra dag på stranden iaf. Nu på kvällen gick jag och Asta ut och åt med typ 16 andra från våran grupp på en resturang eftersom det är vår sista kväll i Torquay. Det är så sjukt sorgligt att vi snart ska lämna Torquay och alla nya vänner, redan igår började folk gråta för att vi skulle lämna varann. Usch. Iaf nu ska vi inte deppa vi har London kvar!
Efter att vi hade ätit jättegod mat (och billig) så köpte vi glass och gick till piren. Det var riktigt mysigt att sitta där i solnedgången och prata med alla, en perfekt sista kväll. Imorgon ska vi tillbringa dagen på en annan strand och sen åker vi. Men nu måste jag verkligen sova men vi hörs imon? Btw ni kommer få sååå mycket fler bilder när jag kommer hem, puss!


https://cdn1.cdnme.se/4130057/7-3/pic_51e1da399606ee0f90b60d0f.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: ALice

vad hette resturangen? :)

Svar: jag har svarat på alla frågor i ett inlägg på bloggen! :)
None None

2013-08-24 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0