London

Hejhej! Internet här på hotellet är väldigt segt så jag har inte lyckats blogga via datorn därför har jag inte många bilder nu, de kmr senare ;) iaf vi kom hit till London vid två i förgår och vi åkte buss hit. Första dagen så hann vi inte göra så mycket. Först så gici vi till hotellet checkade in och vilade ett tag och sen drog vi till Piccadillycircus och fick lite fritid. Då sprang jag och Asta till Victoria's Secret, vi Sprang verkligen haha. Sen så åt vi mat på en resturang och det var i stort sätt allt vi hann med, eller juste lite mer shopping också hehe.
Dag 2 så var det massa aktiviteter som man hade betalat för och bokat innan om man ville gå på de, de kostade mellan 15-26 £. Jag valde att gå på London Dundgeon, ett spöktåg typ, och We will rock you musikalen på kvällen, den var riktigt grym! Sen resten av tiden hade jag fritid och då shoppadd jag haha.
Nu idag är det vår sista dag...Det är så hemskt att jag inte vet vad jag ska säga. Vi har sagt hejdå till nästan alla nu och alla grät. Asså det var riktigt jobbigt att säga hejdå till folk som man inte kommer se på vääääldigt länge. Nu är det bara vi som ska till Göteborg och Köpenhamn kvar på hotellet och vi håller på att packa. Vi lämnat hotellet vid 12 och sen flyger vi vid 5 och kommer hem runt 12 på natten. Jag har hemlängtan nu och saknar alla där hemma så mycket, men jag vill samtidigt stanna här med alla underbara människor. Jag bloggar mer när jag kommer hem, svarar på frågor, lägger upp bilder, videos osv. Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0