Bilder från Torquay

 

Kommentarer
Postat av: A

Hur mycket pengar spenderade du/ni på mat o utflykter o sånt? Eller asså hur mycket fickpengar går åt till sånna grejer?

Svar: hej, jag har svarat på dina frågor i ett inlägg på bloggen, "Frågor ang shopping/fritid" :)
None None

2013-07-25 @ 00:12:03
Postat av: .Olivia

Hej, jag undrar hur mycket av pengarna som gick åt till shopping och hur mycket sm gick åt till aktiviteter/mat/busskort osv?(:
Och var det många i gruppen som var i paris också? är det värt osv?
Ho

Svar: hej, jag har svarat på dina frågor i ett inlägg på bloggen, "Frågor ang shopping/fritid" :)
None None

2013-07-25 @ 02:31:59
Postat av: Alice

När man var i London, besökte man madame tussade då? eller ingick det i explore pass?
Hur var det när man skulle shoppa? Både i Torquay o London, fick man gå själv med ett gäng kompisar i Torquay och shoppa på fritiden eller hur gick det till? Fick man röra sig fritt i torquay på fritidegn och gå på cafe eller så eller när shoppade du? Och i London, fick man röra sig fritt på i ett gäng med typ en ledare eller så. T.ex på Victoria's Secret, var en ledare tvungen att följa med?

Svar: hej, jag har svarat på dina frågor i ett inlägg på bloggen, "Frågor ang shopping/fritid" :)
None None

2013-07-25 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0