Fritid under resan

Hej! Jag har fått många frågor om jag hade tid att träna när jag var iväg på språkresan så jag tänkte berätta om fritiden lite mer nu. 
 
Schemat är väldigt speckat och det händer väldigt mycket hela tiden. Jag hade inte tid att träna. Men det handlar ju också mycket om vad man prioriterar. Några av mina vänner joggade på stranden en kväll istället för att gå ut till exempel. Men tror också bara de hann med det en gång under resan. 
 
 
Man gick i skola/ hade aktiviteter tills ungefär klockan 4 varje dag. Om man inte var iväg på en aktivitet då kanske man kom hem runt 5 beroend på hur långt man hade hem. Sen kanske man ville gå till stranden eller shoppa lite innan man åkte hem för att äta hos värdfamiljen eller kanske duscha och bara ta det lungt ett tag. Jag och Asta kom hem och stressade som galningar nästan varje dag för att hinna äta, byta om och duscha innan man skulle träffa de andra igen. Det går säkert att få in träning, men jag kände inte att jag hade tillräckligt med tid för det. Hoppas ni förstod detta röriga inlägg haha, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0